A gonosz
Drax varázsló figyelmét nem kerülte el Jewelled város szépséges
hercegnője Mariana. Elhatározta, hogy megszerzi magának.
A város
embereit utasította, hogy vigyék hozzá a gyönyörű nőt, mert ha nem
teszik, akkor mérhetetlen haragra gerjed, s elpusztítja őket.
Senki se
akarta teljesíteni a parancsot, mert a hercegnő jószívű, soha nem
ártott senkinek.
A hercegnő
tudta, hogy a varázsló megölhet mindenkit, ezért saját maga ment el
hozzá. Ez elnyerte a gonosz mágus tetszését, ezért lehetőséget
biztosított arra, hogy ha egy harcos képes legyőzni a démoni seregét,
akkor szabadon ereszti a hercegnőt.
Ám úgy
tűnik minden remény oda, mert sorra elbuknak a jelentkezők a
küzdelmekkor.
Egyszercsak
északról, a sokak által elfeledett terméketlen vidékről jön egy
ismeretlen barbár, egy hatalmas, erős harcos, aki kardját
halálpontosan forgatja. Ő lehet talán az utolsó reménysugár.
De vajon le
tudja-e győzni a sötétség erőit, és kitudja-e szabadítani a hercegnőt?
Ezt csak úgy lehet megmondani, ha elindítjuk a programot, s kipróbáljuk az
öldöklő játékot...
A játék két
részből áll, amiket tetszőleges sorrendben lehet betölteni.
A betöltés
és a kívánt rész kiválasztása után lehetőségünk van egy DEMO
megtekintésére, ami során szemtanúi lehetünk egy küzdelemnek. Ám ha
szeretnénk beállítani a játék néhány paraméterét, akkor használjuk az
alábbi funkcióbillentyűket:
F1:
Egy / két játékos
F3:
Zene / Hang effektek
F5:
Szünet Be / Ki
F7:
Játék kezdése
Q :
Kilépés
Javaslom,
hogy próbáljunk zenével is és zene nélkül is játszani, ugyanis pompás
a zene, és eléggé hosszú ahhoz, hogy ne menjen az agyunkra, de ha
mégis zene nélkül szeretnénk küzdeni a sima hangeffektekben sem kell
csalódni, mert azokat is nagyon jól eltalálták. (ütések, esések,
kardélek megpendülése stb.)
Első
rész - Harci gyakorlás (egy-, vagy kétjátékos móddal)
A föld
legjobb harcosai ellen tökéletesíthetjük a kardforgatás művészetét.
Második rész - Harc a halálig (csak egyjátékos móddal)
A gonosz Drax embereivel kell megküzdeni a hercegnőért, végül pedig
magával a gonosszal kell szembenézni.
Mind a két
részben két helyszín szerepel. Az Első részben a hegyek között egy tó
partján, valamint egy erdő sűrűjében lehet gyakorolni, míg a második
részben a varázsló és Mariana szeme előtt zajlik a küzdelem a
trónteremben, és az erkély alatt.
Minden
karakter 12 ütést képes elviselni. Ezeket a képernyő tetején jeleznek
a bal-illetve jobboldalt látható pöttyök, amik fokozatosan csökkennek.
(Igaz, hogy csak 6 pont látható, de egy-egy jel 2 ütés után tűnik csak
el.) Amint az egyik fél ütést szenved el, a képernyő szélén látható
kígyó száját kitátja. Vagy azért, mert érzi az ütést, vagy pedig
azért, mert az eredményjelző piros pöttyökből (nevezzük mondjuk
almáknak) harapnak le egy-egy darabkát akkor.
Ha elfogy
az egyik játékos összes energiája, holtan esik össze a pályán. A
győztes felemeli kardját és végig nézi, ahogy egy zöld lény (teknős)
kivonszolja a tetemet a küzdőtérről.
A harc
eléggé brutális és véres. Valódi barbárságot is el lehet követni, ha
egy sikeres suhintással levágjuk ellenfelünk fejét. Ekkor nyakánál
spriccel a vér, s feje labdaként pottyan a földre. Ilyenkor is
összeesik a test, amit ki kell vonszolni. Be is jön a zöld figura, de
mielőtt kicipelné a hullát, egyet belerúg a fejbe, ami
focilabda módjára pattog ki a pályáról.
A támadás
nehézségétől, bonyolultságától függően alakulnak a pontok. Amikor
kétjátékos módban vagyunk, egy számláló mutatja, hogy mennyi idő van
arra, hogy kivégezzük ellenfelünket. Ha letelik az idő és nem dőlt el
a küzdelem, megújult erővel kezdhetnek neki ismét a párbajnak.
Ha
egyjátékos módban vagyunk, akkor nem az idő látszik, hanem a nehézségi
szint jelenik meg helyén, vagyis hogy történetesen melyik pályánál is
tartunk.
Az alábbi
instrukciók a baloldali harcos irányítására vonatkoznak. (A jobb
oldali karakter mozgatása fordított.)
Tűzgomb megnyomása nélkül:
Fejvédés
Ugrás
Testvédés
Lépés hátra
Semmi
Lépés előre
Gurulás hátra
Guggolás
Gurulás előre
Tűzgomb
megnyomásával:
Csapkodás
Nyakcsapás
Fejelés
Lefejezés
Semmi
Testcsapás
Fejbecsapás
Lábcsapás
Rúgás
Amennyiben
eleget gyakoroltunk, a második játékrészben meg kell küzdeni hét
fokozatosan erősödő harcossal. Amint a fekete ruhás férfiút is
sikerült legyőzni, Drax mesterrel találjuk szembe magunkat.
A mágus
varázserejét latba vetve próbál megsemmisíteni minket úgy, hogy
átkokat szór ránk amiket vagy át kell ugorni, vagy le kell hajolni
előle. Cél, hogy megközelítsük őt gurulva. Ekkor elveszíti
varázsképességét és megfutamodik félelmetes erőnktől.
Végső
jelenetként a bájos hercegnő is lejön az erkélyről és mellénk állva
hálát rebeg: "Thanks Big Boy" azaz "Köszi Nagyfiú". És ezzel el is van
intézve a dolog.
Én is csak
ezt tudom javasolni: intézzük el most már a gonosz varázslót mi is, és
mentsük meg Mariana hercegnőt ebben a brutális, de élvezetes játékban!